A bevezető fejezet megadja a szükséges információkat magukról a gyakorlatokról, illetve motivációt ad az elvégzésükhöz. Amint majd látni fogod, a gyakorlatok könnyűek, és minimális erőfeszítéssel beilleszthetők a napi programodba, otthon, a munkahelyen vagy bárhol, ahol az elvégzésükre időt tudsz szakítani.

A felnőttek egyharmada alig végez valamilyen testmozgást, közel felük pedig soha nem űzött semmilyen sportot. Ezeknek a felnőtteknek a mozgásképessége csökken: aki nem mozog rendszeresen, hamar elfárad, merevnek, gyengének érzi tagjait, és a legkisebb megerőltetés hatására is kimerültség vesz rajta erőt.

Ha hosszú ideje nem végeztél testmozgást, a gyakorlatok megkezdése előtt ellenőriztesd egészségi állapotodat az orvosoddal! Ez különösen akkor fontos, ha mostanában komolyabb betegségen estél át. Aggodalomra viszont semmi ok: nagyon kevés olyan állapotot ismerünk, ahol a mozgás egyáltalán nem ajánlott.

Szerencsére számos lehetőség kínálkozik arra, hogy erőnlétedet javítsd, illetve megőrizd. Már azzal megtetted az első lépéseket, hogy érdekel a téma és elolvasod ismertetőnket. Elsőre csak egy vagy két gyakorlatot válassz ki az alábbiak közül, utána hetente növelheted a mennyiséget (pillants rá azért a Kültéri gyakorlatok modulra is!). Meg fogod látni, hogy többé nem jelent majd problémát felmenni az ötödikre! (Mármint a lépcsőn, természetesen…) Olvass tovább, és megtudhatod, milyen beltéri gyakorlatokat és sportokat ajánlunk neked! 




      Rövid bevezetés
      Jóga
      Aqua fitnesz
      Pilates
      Lépcsőzés
      Videók