Mit?

Talán már korábban hallottál is erről a gyakorlatról. Az izmok megdolgoztatásának egyik legegyszerűbb, bárhol gyakorolható módja, ha lehetőség szerint mindig a lépcsőn megyünk fel az emeletre.

Miért?
Ez a gyakorlat könnyedén illeszthető a napirendünkbe, és szórakoztató kihívást jelenthet. A lépcsőzés nem csak a combot erősíti, hanem a hát és a has izmait is, és segít abban, hogy elbírjuk a saját testünket.

Hogyan?

A gyakorlatozást nem kell elsietni. Idővel észreveszed, hogy egyre könnyebben és gyorsabban mászod meg a lépcsőket, és ezzel együtt az ambícióid is megnőnek majd. A lépcsőmászás a kalóriákat is égeti, és javítja a fogyókúra hatékonyságát, ha épp súlyproblémákkal küzdesz. 

A fentiekben egy sor könnyű és hatékony beltéri gyakorlattal ismertettünk meg. A bemutatott gyakorlatok nyilván csak a választék egy keskeny szegmensét képviselik. Miden mozgásforma, amire csak gondolni tudsz, jó és hasznos, amíg az alapvető szabályokat betartod és a gyakorlatok nem veszélyeztetik a biztonságodat. Ha ezeket a könnyű gyakorlatokat az egészséges étrenddel kombinálod, fitt és egészséges fogsz maradni!

Élvezd a mozgást! Jó egészséget és sok szerencsét!

 




      Rövid bevezetés
      Jóga
      Aqua fitnesz
      Pilates
      Lépcsőzés
      Videók