Szeretnéd tudni, mennyire vagy edzett? Szeretnéd eredményeidet a korcsoportoddal összehasonlítani? Szeretnéd látni, hogyan fejlődsz?

Gépeld be az alábbi információkat! Ezt csak egyszer kell megtenned, a rendszer megőrzi és bizalmasan kezeli adataidat, melyek eredményeid kiszámításához szükségesek. Adataidat a későbbiekben e-mail címeden keresztül érheted el.
E-mail:
Nemed:
Ország:
Születésed ideje:
Magasságod: cm
Testsúlyod: kg


Időskorúak tesztje

Mivel a testi edzettség az idősebbek számára is fontos, hogy megfelelő legyen erőnlétük, hajlékonyságuk és állóképességük mindennapi feladataik ellátásához, bemutatunk néhány teszt fajtát, melyek segítségével felmérheted saját kondíciódat. Edzettséged ilyen szempontok alapján végzett értékelése rávilágíthat bizonyos gyengeségekre, melyeket kezelni lehet, még mielőtt komoly működési zavarokat okoznának.
Vigyázat!
A nagyobb fizikai aktivitás a legtöbb ember számára nagyon biztonságos, és a legtöbb esetben semmiféle problémát vagy veszélyt nem jelent. Azok viszont, akik túlsúlyosak vagy kórtörténetükben magas vérnyomás vagy szívbetegségek szerepelnek, keressék fel orvosukat, mielőtt jelentősen megnövelik fizikai aktivitásukat!

Mielőtt bármit elkezdesz, kérünk, hogy végezd el a Testmozgás előtti szűrést!
 

NEMZETKÖZI FIZIKAI AKTIVITÁS KÉRDŐÍV

Edzettségi Teszt

Székről felállás
Karhajlítás
Ülő hajlékonysági teszt
Hátranyúlás
Felállási és elindulási teszt
Gyaloglás (6 percig) vagy helyben járás (2 percig)
Kétperces helyben járás